Nu obisnuiesc sa dau cu hate in Univers, mi se pare ca imi strica vibratia. Sunt de parere ca e normal sa gresesti, dar e normal deasemenea sa iti asumi si sa incerci sa repari. Cand vorbim de relatia furnizor-client, astept insa transparenta si respect. Cum am zis, nu dau cu hate de obicei, incerc intai sa inteleg de ce si sa caut solutii. In acest caz am hotarat sa fac o exceptie. De ce?

Pentru ca:

  • nu am intalnit in viata mea un furnizor mai neserios si cu o atitudine mai nasoala fata de client pana la My Protein. Bine, mai sunt cei de la RDS, dar macar angajatii acestei companii incearca sa para ca sunt customer oriented.
  • coordonez echipele sa vanzari si customer experience si stiu cat isi dau silinta colegii mei sa ajute clientii si sa nu le dea cu flit, stiu ce inseamna un client dificil si stiu cat ne chinuim noi sa tinem clientii multumiti si nu pot sa inteleg furnizorii care se p..a pe clienti.

Si acum sa va explic…

In pandemie te apuca cheful de multe: gradinarit, sport, reamenajat locuinta. Pe mine m-au apucat toate, pe rand, recunosc.

Toate bune si frumoase, de gradinarit va voi povesti in alt post :). Bun, comand de toate pana ajung la sectiunea sport.

Am facut o comanda la Decathlon, iti spun pe site cat dureaza livrarea, asta inainte sa platesti. Poti plati cu cardul, op sau ramburs. Fair enough, cine vrea sa blocheze bani daca vine comanda intr-o luna? Foarte multumita de ei, a venit comanda completa si in termen, totul perfect.

Bun, acum sa luam si echipament nou. Deh, ne trebuie in carantina, sa ne simtim si noi mai bine cu echipament nou. Am cautat ceva care sa fie si frumos si cu marimi potrivite pentru mine ca nah, sunt cam midget si mereu sunt pantalonii prea lungi sau prea largi.

Am gasit pe site-ul mentionat mai sus cateva lucruri foarte frumoase. Am plasat comanda in 26 aprilie, poti plati doar cu cardul, ciu-ciu ramburs. In 3 mai am primit un e-mail prin care ma anuntau ca produsele nu au fost expediate. Totusi, in 4 primesc jumatate de comanda.

In data de 11 mai le scriu eu pe Facebook sa ii intreb ce se mai aude despre restul comenzii mele, mi se raspunde greoi, dar nu-i bai, inteleg. Ce nu inteleg este de ce nu incearca sa gaseasca o solutie. Dupa ce m-au anuntat ca nu stiu cand revine in stoc, ca nu pot sa modific comanda si sa iau altceva platind diferenta imi dau un mail in care ma anunta ca mi-au anulat comanda :)) si ca sa nu imi fac griji ca nu ma costa nimic. Pai bai My protein, m-a costat deja si voi aveti o atitudine foarte nasoala. Ce sa fac eu cu o bustiera fara Leggins asortati? O tin in dulap… Ca ideea era sa iau un set. Si da, dau cu hate si ma duc la Protectia Consumatorului ca sunt acasa si am economisit 2 ore pe drum zilnic, deci am timp.

Long story short, daca si in pandemie va comportati asa inseamna ca nu mai aveti nevoie de clienti, deci sa indemnam lumea sa nu mai comande de la voi.

In rest, numai de bine.

Voi ce furnizori „misto” ati intalnit?

B.

Daca ti-a placut, urmareste-ma si pe: